Met ingang van 2025 is de Van der Plas Group de nieuwe hoofdsponsor van het Noordzee Zomerfestival. Na drie jaar wachten komt dit sponsorschap op een perfect moment. “De lancering van de nieuwe groepsnaam, markeert een nieuw tijdperk”, zegt Hans van der Plas bij het ondertekenen van het hoofdsponsorcontract. De samenwerking wordt vooral ingegeven door onze gedeelde familiewaarden.
Maatschappelijke betrokkenheid
Ook broer Henk van der Plas is in z’n nopjes: “Ik vind het een van de mooiste evenementen van Katwijk. Hoogzomer, aantrekkelijk voor de toeristen en voor de Katwijkers. Dat het voor jong en oud is, past bij de waarden van ons familiebedrijf. We vinden familie erg belangrijk. Het is voor ons dus een eer om onze naam aan dit festival te verbinden.” Hoofdsponsor zijn van een familie-evenement als Het Noordzee Zomerfestival in de familiebadplaats Katwijk past ook helemaal bij de verandering die Van der Plas Group recentelijk heeft ondergaan. Van de naam Floral Trade Group zijn we heel bewust teruggegaan naar de oorspronkelijke familienaam: Van der Plas Group. Terug naar de wortels, gericht op de toekomst.
“Hoofdsponsor zijn van het Noordzee Zomerfestival is vooral een stukje maatschappelijke betrokkenheid,” voegt Hans van der Plas toe. ”Met onze foundation steunen we regelmatig sociale projecten, het leek ons passend om dit keer in onze thuisbasis Katwijk iets voor de gemeenschap te doen. Dat dit festival laagdrempelig is en gratis toegankelijk, spreekt ons enorm aan. Zo kunnen we écht iets betekenen voor de Katwijkse gemeenschap. En uiteraard kijken we ook uit naar een geweldig muziekprogramma!